Područje: Bosna i Hercegovina
ČLANSKE POGODNOSTI Članstvo / Osoba
Pomoć na cesti
- Besplatna usluga – do 3 puta tijekom članske godine.
Prijevoz vozila
- Participacija za jednu uslugu prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće ili krađe, ukupno do 300 KM
- Participacija za jednu uslugu prijevoza vozila u slučaju kvara vozila, ukupno do 300 KM.
- Jednokratna novčanu pomoć u slučaju smrti – do 300 KM ili trajnog invaliditeta kao posljedice prometne nesreće, maksimalno do 500 KM, proporcionalno stupnju invaliditeta.
- Neograničeni broj pravnih savjeta o cestovnom prometu i vozilu.
- Korištenje popusta u programu „AMSuBIH preporučuje“ i Show Your Card!
- Sudjelovanje u AMSuBIH-ovu programu vjernosti.
Godišnja članarina
Redovni član: 40 KM Obiteljski član: 15 KM
OSNOVNE ČLANSKE OBVEZE PRILIKOM TRAŽENJA USLUGE POMOĆI NA CESTI ILI PRIJEVOZA VOZILA!
- Ostvarivanje pogodnosti
• Članska pogodnost Pomoć na cesti (popravak vozila na cesti) ili Prijevoz vozila može se ostvariti samo uz uvjet:
- da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom Član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu,
- da je odmah pozvao Kontaktni centar AMSuBIH-a i zatražio Pomoć na cesti (popravak vozila na cesti) ili Prijevoz vozila,
- da je na mjestu događaja na cesti pričekao pružanje usluge.
• Pri ostvarivanju svih pogodnosti Član se treba identificirati:
- predočenjem članske iskaznice,
- predočenjem osobnog dokumenta koji nedvojbeno potvrđuje identitet Člana.
• Član nema pravo koristiti članske pogodnosti za vozila pravne osobe.
• Kontaktni centar AMSuBIH-a na raspolaganju je 24 sata dnevno.
• Naknadni poziv Kontaktnom centru neće biti uvažen!
- U slučaju prometne nesreće obvezno predočiti zapisnik policije
- Članstvo počinje 7 dana nakon uplate godišnje članarine. AMSuBIH nema obvezu ispuniti zahtjeve koji se odnose na realiziranje članskih pogodnosti prije tog trenutka.
- Član snosi troškove koji premašuju navedene iznose bonusa navedene u ovom članskom modelu.
- Pod pojmom Pomoć na cesti podrazumijeva se usluga popravka ili utvrđivanja kvara na vozilu na cesti.
- Troškove za dijelove koji su pri popravku eventualno ugrađeni u vozilo Član podmiruje u punom iznosu i ti se troškovi ne ubrajaju u obračun usluge.
- Troškovi cestarine i slično ulaze u obračun cijene usluge.
………………………………………………………………………………………………………………
Član može prigovor na kvalitetu izvršene usluge podnijeti u pisanom obliku, što uključuje i elektroničku poštu.
Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji.